سه شنبه های مهدوی - خراسان شمالی (شهرستان شیروان)

ترویج فرهنگ مهدویت
* ***
سه شنبه های مهدوی - خراسان شمالی (شهرستان شیروان)
محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ مهدویت
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
***
***** کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو ***** <<<<<< اللّهم عجّل لوليك الفرج >>>>>>
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سه شنبه اى دیگر نیز بى حضور نازنین مولایمان (عج) سپرى شد! 

این سه شنبه به تاریخ ۷ مهرماه، با پذیرایى " چای و دمنوش " میزبان رهگذران "خیابان ورزش شیروان"بودیم. 

این هفته  به نیت ظهور مولایمان، عطر انتظار یوسف زهرا (س) را در کوچه پس کوچه هاى شهر پراکندیم.

منتظر حضور همشهریان عزیز سه شنبه ها در سطح شهر شیروان هستیم 

کودک بودم اما از همان عالم بچگی دچارت شدم! 

هرگاه شمارِ بی نهایت گناهانم، امیدِ بازگشتم را ناامید می کرد، آوایی در دلم می گفت :

هنوز پدر مهربانی هست که دستت را بگیرد و راه را نشانت دهد... 

و هنوز، چشمانِ زیبایی هست که برای این کودکِ سر به هوا بارانی شود! 

من یقین دارم عاقبت، آمدنت با بارانِ رحمت اجابت می شود

لطفا برای مشاهده تمامی تصاویر در اندازه اصلی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۷
علی حیدرپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی